ارز دیجیتال | تحلیل ، بررسی و اخبار روز ارز دیجیتال

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد

ارز دیجیتال | تحلیل ، بررسی و اخبار روز ارز دیجیتال

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد. آینده پولی دنیا در دستان ارز دیجیتال میباشد

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ق.ظ

امروزه یکی از راحت ترین و آسان ترین روش های راه اندازی وبسایت استفاده کردن از سیستم های مدیریت محتوای محبوب مثل وردپرس است.وردپرس یکی از ابزارهایست که بیشتر ازگذشته مورد توجه برنامه نویسان، طراحان سایت ، و مدیران کسب و کار قرارگرفته است. و دلیل این موضوع هم چیزی نیست جز در دسترس بودن دائمی ، رایگان بودن ، و راه اندازی سریع است.اما برای دانلود و آموزش های مربوط به وردپرس میبایست مستندات لازم را معرفی کرد تا کاربران در استفاده کردن هر چه بهتر از این سیستم دچار مشکل نشوند.

معرفی وبسایت ها و مستندات لازم برای کار با وردپرس

وبسایت وردپرس فارسی

این وبسایت که از زیر مجموعه های وبسایت وردپرس است وظیفه فارسی سازی و راست چین کردن برای زبان های نزدیک به فارسی و پشتو را به عهده دارد و برای دانلود جدیدترین ورژن وردپرس و پلاگین های لازم میتوانید به این وبسایت مراجعه و از جدیدترین آپدیت ها بهرمند شوید.

وبسایت ایرانی وردپرس فارسی

این سایت یکی از قدیمی ترین وبسایت های فارسی در حوزه راست چین کردن وردپرس برای کاربران ایرانی است که در ابتدا علاوه بر آموزش های بسیار کامل و جامع پلاگین ها و قالب های بسیار زیادی را نیز منتشر میکرد از این رو یکی از منابع و مراجع وردپرس در ایران محسوب میشود.

وبسایت همیاروردپرس

 همیار وردپرس را در سال 90 علی حاج محمدی تاسیس کرد تا یک منبع بسیار کامل از آموزش های وردپرس در اختیار کاربران وب قرار دهد اما رفته رفته جای وردپرس فارسی را گرفت و در حال حاضر یکی از معروفترین منابع فارسی در حوزه وردپرس محسوب میشود.

وبسایت میهن وردپرس

میهن وردپرس را هم میتوان جز منابع بسیار خوب در رابطه با آموزش وردپرس دانست این سایت که توسط رضا حسینی راد تاسیس شده در ابتدا هدف فقظ آموزش های لازم در رابطه با وب و وردپرس بوده اما رفته رفته با اضافه کردن پلاگین های حرفه ای و قالب های وردپرس جای خود را در میان وردپرس کاران وب فارسی باز کرد.

وبسایت کارسازشو

وبسایت کارسازشو در سال 98 باهدف آموزش تخصصی راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی شد که یکی از مواردی که مد نظر بود آموزش .را اندازی وبسایت بود در ابتدای راه با آموزش وردپرس کار خود را شروع کردند اما بعدها با اضافه کردن قالب وردپرس و پلاگین های وردپرس کار را برای علاقه مندان به حوزه وردپرس راحتر کردند.برای اینکه بندانید وردپرس چیست و چه کاربردی دارد میتوانید از هر کدام از سایت هایی که در بالا معرفی شد استفاده کنید تا بهتر با این سیستم مدیریت محتوای محبوب اشنا شوید.

برای تهیه قالب ها و پلاگین های پرو نیز میتوانید از وبسایت های معروف این حوزه استفاده کنید.دو وبسایت معروف در وب فارسی بستری را برای توسعه دهندها فراهم کردند تا قالب ها وپلاگین های وردپرس خود را به فروش برسانند.وب سایت ژاکت و  وبسایت راست چین در پایان امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت تمایل میتوانید وبسایت هایی که در حوزه وردپرس به خوبی کار کرده اند را به ما معرفی کنید تا در آپدیت های بعدی این مقاله مدنظر قرار بدیم.

نظرات  (۴)

  • راهنمای خرید
  • ما برای سایت راهنمای خرید میتوانیم هاست خوب تهیه کنیم؟

    Hey! This is kind of off topic but I need some guidance from an established
    blog. Is it tough to set up your own blog? I'm not
    very techincal but I can figure things out pretty fast.

    I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you
    have any points or suggestions? Many thanks
    Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News? I've been trying for a while
    but I never seem to get there! Thank you
    Since the admin of this web site is working, no uncertainty very shortly it will be well-known, due
    to its quality contents.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی