ارز دیجیتال | تحلیل ، بررسی و اخبار روز ارز دیجیتال

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد

ارز دیجیتال | تحلیل ، بررسی و اخبار روز ارز دیجیتال

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد. آینده پولی دنیا در دستان ارز دیجیتال میباشد

یک تریدر کهنه‌کار معتقد است بیت کوین سال آینده با یک ضربه دیگر بر آلت کوین‌ها، تسلط خود بر بازار ارزهای دیجیتال را افزایش خواهد داد. آلت کوین‌ اصطلاحی است که به ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین گفته می‌شود.

به گزارش کوین تلگراف، تون ویز (Tone Vays)، در آخرین قسمت از سری ویدیوهای «معامله بیت کوین» در یوتیوب گفت معامله‌گران آلت کوین‌ها در سال ۲۰۲۰ با شرایط سخت‌تری مواجه خواهند شد. او گفت:

یکی از پیش‌بینی‌های من برای سال ۲۰۲۰ این است که سهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال به ۸۵ درصد خواهد رسید.

ویز در ادامه توضیح داد بیت کوین با تقویت موقعیت خود در بازار می‌تواند موفقیت‌های خود در سال جاری را تضمین کند. در حال حاضر سهم بیت کوین از بازار حدود ۶۹ درصد است، این عدد در ابتدای سال ۵۱ درصد بود. سهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال نسبت به ژانویه ۲۰۱۸ (دی ماه ۱۳۹۶) ۸۷ درصد افزایش یافته است.

از نظر تون ویز، این عدد می‌تواند بیشتر از این گسترش یابد تا جایی که بیت کوین سهم سایر آلت کوین‌ها از بازار را غصب کند:

من فکر می‌کنم همانطور که سهم بازار از بیت کوین در سال ۲۰۱۹ از ۵۰ به ۷۰ درصد رسید، دوباره با یک جهش دیگر ۱۰ الی ۱۵ درصد رشد خواهد کرد و با گرفتن سهم سایر کوین‌های بی‌ارزش تا ۹۰ الی ۹۵ درصد و نهایتاً تا ۹۸ درصد خواهد رسید.

عامل اساسی موفقیت بیت کوین می‌تواند قدرت نرخ هش (هش ریت) شبکه باشد. از زمانی که بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ به بالاترین قیمت خود رسید، نرخ هش شبکه ۸۰۰ درصد افزایش یافته است. چیزی که ویز آن را «باور نکردنی» توصیف می‌کند.

نرخ هش به کل قدرت محاسباتی گفته می‌شود که ماینرها برای اعتبارسنجی بلاک چینِ بیت کوین در اختیار شبکه قرار می‌دهند. علی‌رغم پایین آمدن قیمت‌ها، علاقه و رقابت بین ماینرها در حال گسترش است و این باعث امن‌تر شدن شبکه خواهد شد. ویز در این مورد می‌گوید:

یک شت کوین به من نشان دهید که چنین پیشرفتی در هش ریتش اتفاق بیفتد.

ویز که به متقاعد نشدنش در مورد نقش بالقوه آلت‌ کوین‌ها معروف است، معتقد است شکبه جانبی لیکوئید بیت کوین در نهایت می‌تواند باعث نابودی رقبا شود. شبکه جانبی لیکوئید بیت کوین باعث سریع‌تر شدن تراکنش‌ها می‌شود و در شبکه لایتنینگ کاربرد دارد.

در این مورد و در بین ۲۰ ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، می‌توان به طور خاص از ارزهایی مانند اتریوم، ایاس و کاردانو نام برد که پلتفرم‌های خود را در اختیار سایر آلت کوین‌ها می‌گذارند.

ویز هیچگاه چشم‌انداز روشن خود در مورد قیمت بیت کوین را بیان نکرده است. اما در پاسخ به پیش‌بینی تیم دریپر که اخیراً در مصاحبه‌‌ای گفته بود قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید، گفت چنین پیش‌بینی‌های صعودی باعث می‌شود بیشتر به روند نزولی معتقد باشد.

او روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه رسانه‌ای ارز دیجیتال BlockTV گفت قیمت ۵۰,۰۰۰ برای سال ۲۰۲۳ منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

  • ۹۸/۱۰/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی