ارز دیجیتال | تحلیل ، بررسی و اخبار روز ارز دیجیتال

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد

ارز دیجیتال | تحلیل ، بررسی و اخبار روز ارز دیجیتال

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد

رزدیجیتال تارنمایی جامع در زمینه اطلاع رسانی ، ارائه ابزارهای تخصصی و آموزش های پیشرفته در زمینه بیت کوین ، بلاکچین و رمزارزها می باشد. آینده پولی دنیا در دستان ارز دیجیتال میباشد

بهترین سایت های آپلود فایل

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۲ ب.ظ

بسیاری از وبمسترانی که در اینترنت فعالیت میکنند به دنبال بهترین سایت های آپلود فایل در ایران هستند تا با استفاده از این فضاهای رایگان اینترنت اقدام به آپلود فایل های خود کنند. از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله به موضوع معرفی بهترین سایت های آپلود فایل رایگان بپردازیم

موضوع آپلود فایل همزمان با رشد اینترنت و فعالیت کاربران در این بستر ارتباطی رشد زیادی داشت ، الخصوص از زمانی که افراد در شبکه های وبلاگی شروع به سایت وبلاگ شخصی برای خود میکردند تا جایی که قصد انتقال یک فایل را در بستر اینترنت داشتند ، همه و همه از سرورهای اپلود استفاده میشد. در این زمان سرورهای هاست دانلود به شکل امروزی جز بایدهای داشتن وبسایت محصوب نمیشد.و خیلی از وبمسترهای برای آپلود فایل از سرویس های سایت های اپلود فایل رایگان استفاده میکردند.

سوال بسیار مهم و اساسی قبل از شروع مقاله این است که ایا هر فردی که قصد فعالیت در بستر اینترنت را دارد باید حتما از یک هست دانلود استفاده کند؟ جواب : خیر ، در نظر داشته باشید که هاست های دانلود اختصاصی مخصوص سایت هایی هستند که فایل های زیادی برای دانلود دارند اما کاربر عادی که صرفا چند مرتبه با حجم کم قصد استفاده کردن از یک فضای محدود به فایل خود را دارد نیاز به صرف هزینه نیست.

از انجایی که سایت ها و سرویس های اپلود فایل رایگان مزیت های بسیار زیادی دارند و اکثر افرادی که در اینترنت فعالیت میکنند بالاخره یک جا نیاز به استفاده از این سرویس ها دارند تصمیم گرفتیم در این مقاله رایگان به معرفی این سرویس ها بپردازیم. در این اموزش قصد داریم بهترین سایت های آپلود فایل رایگان را بررسی کنیم.

پیشنهاد مطالعه : مقاله ۱۰هاست برتر ایران در سایت ۱۳۹۹ 

بهترین سایت های آپلود رایگان فایل

دلیل استفاده زیاد از سایت های آپلود فایل رایگان چیست؟

اگر خیلی عجله ندارید قبل از معرفی سایت های اپلود فایل باهم دلایل استفاده از سرویس های آپلود رایگان فایل را بررسی کنیم تا با اشراف بیشتر به ادامه توضیحات خود بپردازیم. موارد بسیار زیادی باعث شده که استفاده از این سرویس ها بسیار محبوب و زیاد شود که بخاطر طولانی نشدن محتوا به چند مورد از این موارد میپردازیم.

۱-استفاده به عنوان هاست های دانلود

همان طور که در بالا به هاست های دانلود اشاره شد ، یکی از نیاز های اصلی هر وبسایت حرفه ای و فایل محور نیاز به داشتن یک فضای اختصاصی برای قراردادن فایل های دانلود است. بسیاری از وبسمتران بجای هزینه کردن برای فضای اختصاصی فایل خود به این سرویس ها روی اوردند و فایل های مثل ویدئوها فایل های سنگین که برای محصولات دانلود استفاده میشود را در این سرویس های رایگان آپلود فایل بارگزاری میکنند. تا با این روش هزینه کمتری را در جهت نگهداری وبسایت داشته باشند.

۲- تهیه بک اپ از سایت یا فایل های مهم

بعضی از کاربران و مدیران سایت ، اطلاعات مهم خود را در این سایت های اپلود فایل رایگان قرار میدهند تا با این کار هم یک نسخه بک اپ از فایل های خود داشته باشند هم در صورت نیاز هر کجا در هر شرایطی بتوانند از این فایل ها استفاده کنند.مدیران سایت نیز با استفاده از بهترین سایت های آپلود فایل ایرانی اقدام به قراردادن فایل بک اپ سایت میکنند. که در پاره ای مواقع از روی نیاز کار درستی است.

۳-برای ارسال یک فایل در ایمیل

همانطور که میدانید اگر شما قصد انتقال یک فایل را در این داشته باشید با مشکل محدودیت حجم روبه رو هستند. بسیار از افراد در چنین مواقعی فایل مورد نظر خود را در فضای کلود گوگل اپلود میکنند سپس لینک مورد نظر را در ایمیل قرار میدهند ، اما راه سریعتری هم وجود دارد. سایت های آپلود رایگان فضایی برای استفاده در چنین مواقعی است. شما به راحتی میتوانید فایل مورد نظر خود را در سایت های آپلود قرار دهید و سپس لینک دانلود مورد نظر را برای مقصد ارسال کنید.

۴- اشتراک فایل در شبکه های اجتماعی

شاید در پیام رسانی مثل تلگرام شما چنین محدودیتی نداشته باشید و به راحتی بتوانید فایل های حجیم را برای شخص مورد نظر ارسال کنید اما قطعا اگر قصد استفاده از واتس اپ و… را داشته باشید باید حتما از سایت های آپلود فایل استفاده کنید. چرا که با محدودیت حجم روبه رو خواهید شد.

سوال مهم : نحوه کسب درآمد سایت های آپلود فایل رایگان به چه شکل است؟

احتمالا شنیدید ، از قدیم گفتن هیچ گربه ای واسه رضای خدا موش نمیگیره ، سایت های اپلود فایل رایگان هم از این قائده مستثنی نیستند و همگی از پلن های مختلفی برای کسب درامد استفاده میکنند. یکی از پلن های کسب درآمد این سایت ها نسخه پولی (نسخه پرو) است. که شخص بعد از تهیه این سرویس میتواند دسترسی های مختلفی به امکانات بیشتر این سرویس ها داشته باشد. بخش دوم این درآمد از قسمت تبلیغات جمع اوری میشود. این سایت ها به علت استفاده بالایی که کاربران از انها دارند منبع ورودی کاربر خوبی دارند. از همین رو بسیاری از سایت های که قصد تبلیغ دارند هزینه های زیادی را به سرویس های رایگان دانلود فایل میدهند تا در صفحات مهم و پربازدید تبلیغ کنند.مورد بعدی اشتراک هایی که به صورت هفتگی و ماهانه به فروش میرسانند درآمد بسیار زیادی را برای این سایت ها تولید میکند.

معایب سایت های آپلود رایگان

از هر چه بگذریم سخن معایب خوش تر است ، بله درست خواندید ، معایب ، کامل ترین سرویس های پولی هم معایب زیادی دارند. سرویس های پولی پیش کش ، از مهم ترین مواردی که بارها در استفاده از این سرویس ها مشاهده شد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم ارائه لینک دانلود مستقیم
  • تبلیغات زیاد در هر مرحله از دانلود
  • دو مرحله ای کردن فایل دانلود
  • محدودیت فضای ۲۰ گیگ برای کاربر
  • محدودیت در هر بار دانلود (نهایت ۷۰۰ مگ)

بهترین سرویس های آپلود فایل ایرانی

۱-پیکو فایل (www.picofile.com)

یکی از قدیمی ترین و بهترین سرویس های رایگان اپلود فایل در ایران پیکوفایل است.این سایت آپلود رایگان فایل با ارائه ۲۰ گیگ فضای رایگان و از همه مهم تر دائمی به یکی از پر استفاده ترین و بهترین سایت آپلود رایگان در ایران تبدیل شده است. پیکوفایل زیرمجموعه وبسایت بلاگ اسکای است و جدیدترین سرویسی که احتمالا شما خیلی از آن شنیدید و یا حتی استفاده کردید سرویس نماشا است.مهمترین حسن پیکوفایل رمزگذاری روی لینک های دانلود است که از نظر امنیت جزو بهترین کارهایست که باید انجام داد و از این نظر پیکوفایل بازهم جزو بهترین هاست. اما شاید یکی از نقص هایی که باید از پیکوفایل بیان کرد محدودیت آپلود فایل است. این سرویس رایگان اپلود فایل اجازه اپلود فایل بیش از ۷۰۰مگ را به کاربر نمیدهد.

بهترین سایت های آپلود رایگان فایل

مزایای پیکو فایل:

  • همیشه رایگان است
  • ارائه ۲۰ گیگابایت فضای رایگان
  • سرعت بالای آپلود برای بارگزاری فایل
  • امکان رمزگذاری روی لینک های دانلود
  • مدیریت آسان فایل های آپلود شده
  • بررسی میزان ترافیک استفاده شده

معایب پیکو فایل:

  • حداکثر حجم آپلود فایل ۷۰۰ مگابایت

۲-پرشین گیگ (www.persiangig.com)

شاید در یک نگاه کلی نتوان پرشین گیگ را یک سایت اپلود رایگان فایل در نظر داشت. این سایت قبلا سرویس های رایگان زیاد و متنوعی داشت اما در حال حاضر تقریبا برای بیش از ۷۰درصد کاربران قابل سرمایه گذاری نیست . دلیل این موضوع هم تغییر دادن پلن های درامدی سایت است.این سایت جدیدا سرویس های متنوعی از ارائه خدمات ابری را در اختیار کاربران خود قرارداده که بیشتر انها پولی است و برای کاربرانی که قصد استفاده از سایت های اپلود عکس یا سایت های اپلود فایل را دارند مناسب نیست چرا که تنها ۸ گیگ فضا را در اختیار شما قرار میدهد.پرشین گیگ زمانی خوب بود که قابلیت دعوت نامه داشت. ولی در حال حاضر به دلیل پولی شدن ، خیلی از کاربران ازش استفاده نمی کنند.

بهترین سایت های ارائه دهنده فضای اشتراک فایل

درباره پرشین گیگ بیشتر بدانید:

تاسیس پرشین‌گیگ در زمانی خاص روی داد؛ تعداد کاربران اینترنتی به سرعت رو به افزایش بود، حرفه‌‎ای‌‎ها و وب-کارها مشغول تولید محتوای آموزشی در اینترنت بودند، و وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی در اوج محبوبیت بود. در آن شرایط، موانعی نیز وجود داشت؛ نبود سرویس فضای رایگان وب برای کاربران فارسی زبان از مهمترین این موارد بود. با راه اندازی سایت پرشین‌گیگ در بهمن ماه ۱۳۸۳، بنای سرویس قدرتمند و رایگان فضای وب فارسی گذاشته شد.

در مدت کوتاهی دعوتنامه‎‌های پرشین‌گیگ دست به دست بین کاربران اینترنت پخش می‌‎شد. مدیر پرشین‌گیگ یکی‌‎یکی، و کاربران عزیزمان دسته‌دسته متخصصین و وبلاگ نویسان را به عضویت دعوت می‎‌کردند. اکنون پس از گذشت چندین سال از راه‌‎اندازی و سرویس‌‎دهی، خدمتی جدید از تیم پرشین‌گیگ با عنوان سرویس ابری میزبان کاربران جدید فضای وب فارسی می‌‎باشد، سرویسی که با استفاده از به روزترین تکنولوژی‎‌های موجود طراحی و پیاده سازی شده است، ۸ گیگ فضای رایگان، قابلیت نمایش مناسب بر روی تمامی دستگاه‎‌ها و اشتراک گذاری فایل‎‌ها با دیگر کاربران این سرویس از حداقل امکانات جذاب این سرویس است.

مزیت های پرشین گیگ:

  • ارائه ۸ گیگ فضای رایگان
  • ارائه لینک مستقیم دانلود
  • ظاهری خوب و کاربر پسند
  • پشتیبانی آنلاین خوب

۳-سایت اپلود بوی (http://uploadboy.com/fa)

تقریبا میتوان با جرات گفت بهترین سایت آپلود فایل رایگان با قابلیت کسب درآمد برای ما ایرانی ها سایت آپلود بوی است. این سایت به ازای هر دانلودی که توسط کاربران صورت بگیرد برای شما درآمدی را تولید میکند.آپلود بوی به ازای هر ۱۰۰۰ دانلود که از فایل های شما صورت میگرد تا ۳۰ دلار به شما هزینه پرداخت میکند. با یه حساب سرانگشتی هر دلار الان در بازار ازاد تقریبا ۲۶ هزارتومن است و تقریبا ۸۰۰هزارتومن کسب درآمد برای شما رقم میخورد.اما از این موارد که بگذریم ، اپلود بوی حدودا ۱۰۰ گیگ فضای کاملا رایگان اما با قوانین خاص به همه کاربران عادی خود میدهد. که قصد داریم در ادامه مقاله به این قوانین بپردازیم تا شما علاوه بر اپلود فایل های رایگان خود ، یک پلن کسب درآمد نیز ایجاد کنید.

بهترین سایتهای آپلود فایل

کاربرانی که از پلن VIP یا همان پریمیوم استفاده میکنند میتوانند از امکانات قابل توجهی بهرمند شوند. از جمله این موارد میتوان به ارائه لینک دانلود مستقیم ، بدون محدودیت دانلود کردن ، بدون تاخیر دانلود کردن و…. اشاره کرد که همه این موارد را برای کاربران عادی برعکس کنید. بااینکه این موارد را برای کاربران عادی برعکس کردیم اما فراموش نکنید که این سرویس رایگان ۱۰۰ گیگ به کلیه کاربران عادی خود ارائه میدهد.

مزایای آپلود بوی:

  • ارائه ۱۰۰ گیگ فضای آپلود رایگان
  • رابط کاربری کاربرپسند
  • سرعت مناسب آپلود فایل
  • کسب درآمد از طریق آپلود فایل
  • امکانات ویژه و منحصر به فرد برای کاربران ویژه

معایب آپلود بوی:

  • ارتقا پلن در ازای پرداخت هزینه
  •  ۶۰ ثانیه انتظار برای دانلود فایل
  • محدودیت در آپلود کاربران عادی

جمع بندی نهایی مقاله معرفی سایت های آپلود رایگان فایل

در این مقاله رایگان سعی شده بهترین سرویس های ارائه دهنده آپلود فایل رایگان را به شما معرفی کنیم.نکته پایانی اینکه سایت های آپلود فایل بسیار زیادی در این فعالیت میکنند اما در چندماه اخیر پلن های درآمدی خود را تغییر دادند و دلیلی برای معرفی آنها داشتیم ، بعضی از سرویس ها هم آنقدر ضعیف و بی کیفیت بودند که کاربران قطعا رضایت کافی از معرفی آنها نداشتند بنابراین از معرفی انها نیز صرف نظر کردیم.سایت های آپلود فایل خارجی زیادی نیز وجود دارد که پیشنهاد میکنیم از سرویس های رایگان ایرانی برای اپلود فایل های خود استفاده کنید. اما در اپدیت های بعدی این مقاله به بعضی از این سرویس ها اشاره خواهیم کرد.اگر این مقاله برای شما مفید بوده لطفا ان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت های آپلود فایل به سایت کارسازشو مراجعه کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی